- Affirmation in Education – Innovative Solutions in Providing Classes for Childern at Early School Education – Statement of Experimental – Longitudinal Research
Publikation geplant: Affirmation in Education – Innovative Solutions in Providing Classes for Childern at Early School Education – Statement of Experimental – Longitudinal Research
Struktur
HUMANITAS Pedagogika i Psychologia.
Beschreibung
- Titel:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Verfasser:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Bereich:
- Besitzen:
- Rechte:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Siehe auch
Innowacje pedagogiczne jako determinanta budowania przewagi konkurencyjnej na rynku usług edukacyjnych
Ersteller:Bokwa Małgorzata
Datum:2014
Typ:artykuł
Nauczyciel - dziecko. Spotkania w przestrzeni edukacyjnej
Datum:2018
Typ:książka
Beitragende:Borzęcka, Anna. Red.; Twaróg-Kanus, Agnieszka. Red.
Ekspresja plastyczna jako środek wyrażania emocji przez uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w młodszym wieku szkolnym
Ersteller:Łukasik, Mirosław
Datum:2023
Typ:rozprawa doktorska
Beitragende:Szuścik, Urszula. Promotor; Skibska, Joanna. Promotor pomocniczy
Zastosowanie koncepcji uczenia się rówieśniczego w kształtowaniu umiejętności rozwiązywania zadań tekstowych przez uczniów w młodszym wieku szkolnym
Ersteller:Marekwia, Magdalena
Datum:2022
Typ:rozprawa doktorska
Beitragende:Polewczyk, Irena. Promotor; Frania, Monika. Promotor pomocniczy
Improwizacja muzyczna, wyobraźnia słuchowa i elementy synestezyjne w aktualizacji potencjalności twórczej ucznia i jego kompetencji emocjonalnych
Ersteller:Dzwonowska, Grażyna
Datum:2023
Typ:rozprawa doktorska
Beitragende:Krasoń, Katarzyna. Promotor
Zaangażowanie nauczycieli edukacji elementarnej w doskonalenie kompetencji zawodowych. Komunikat z badań
Ersteller:Kochanowska, Ewa
Datum:2016
Typ:artykuł
Percepcja słuchowa dzieci siedmioletnich a uczestnictwo w rytmice w klasie pierwszej szkoły podstawowej
Ersteller:Skowron, Joanna
Datum:2023
Typ:rozprawa doktorska
Beitragende:Polewczyk, Irena. Promotor; Lenska, Dominika. Promotor pomocniczy
Rozwijanie samodzielności poznawczej dziecka jako działanie (nie)pozorne nauczycieli w edukacji wczesnoszkolnej
Ersteller:Kochanowska, Ewa
Datum:2017
Typ:artykuł