- Egzaminowanie w edukacji zdalnej a kształtowanie podmiotowości studentów kierunków nauczycielskich
Publikation geplant: Egzaminowanie w edukacji zdalnej a kształtowanie podmiotowości studentów kierunków nauczycielskich
Struktur
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Beschreibung
- Titel:
- Wariant tytułu:
- Verfasser:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ; ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Bereich:
- Besitzen:
- Rechte:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Siehe auch
Praca zdalna - cechy, uwarunkowania, implikacje dla procesu pracy
Ersteller:Król, Małgorzata Beata
Datum:2022
Typ:monografia
Samoocena i ocena wzajemna studentów – determinant podnoszenia jakości procesu i efektów uczenia się
Ersteller:Krajewska, Anna
Datum:2022
Typ:artykuł
Evaluation of the education-related achievements of primary school pupils – between supporting and exclusion
Ersteller:Kowalewski, Michał
Datum:2019
Typ:artykuł
The perspective and conditions of pupil supportive assessment in theory and educational school practice
Ersteller:Kowalewski, Michał
Datum:2019
Typ:artykuł
Multicriteria assessment of the academic research activity
Ersteller:Kuchta, Dorota; Ryńca, Radosław; Ziaeian, Yasmin; Grudziński, Adam
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Trzaskalik, Tadeusz. Chief Editor
Scientific examination and valuation of holistic managerial competence
Ersteller:Porvazník, Ján
Datum:2018
Typ:artykuł
Rola rodziców w edukacji zdalnej dziecka – z doświadczeń dnia codziennego w pandemii koronawirusa
Ersteller:Lulek, Barbara
Datum:2022
Typ:artykuł
Technology assessment process for new production line development – Analytic Network Process approach
Ersteller:Michnik, Jerzy
Datum:2009
Typ:czasopismo
Beitragende:Trzaskalik, Tadeusz. Chief Editor