- Egzaminowanie w edukacji zdalnej a kształtowanie podmiotowości studentów kierunków nauczycielskich
Publikacja planowana: Egzaminowanie w edukacji zdalnej a kształtowanie podmiotowości studentów kierunków nauczycielskich
Struktura
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Autor:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Powiązania: ;
- Język:
- Zakres:
- Lokalizacja oryginału:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Zobacz także
Praca zdalna - cechy, uwarunkowania, implikacje dla procesu pracy
Twórca:Król, Małgorzata Beata
Data:2022
Typ:monografia
Samoocena i ocena wzajemna studentów – determinant podnoszenia jakości procesu i efektów uczenia się
Twórca:Krajewska, Anna
Data:2022
Typ:artykuł
Evaluation of the education-related achievements of primary school pupils – between supporting and exclusion
Twórca:Kowalewski, Michał
Data:2019
Typ:artykuł
The perspective and conditions of pupil supportive assessment in theory and educational school practice
Twórca:Kowalewski, Michał
Data:2019
Typ:artykuł
Multicriteria assessment of the academic research activity
Twórca:Kuchta, Dorota; Ryńca, Radosław; Ziaeian, Yasmin; Grudziński, Adam
Data:2017
Typ:czasopismo
Współtwórca:Trzaskalik, Tadeusz. Chief Editor
Scientific examination and valuation of holistic managerial competence
Twórca:Porvazník, Ján
Data:2018
Typ:artykuł
Rola rodziców w edukacji zdalnej dziecka – z doświadczeń dnia codziennego w pandemii koronawirusa
Twórca:Lulek, Barbara
Data:2022
Typ:artykuł
Technology assessment process for new production line development – Analytic Network Process approach
Twórca:Michnik, Jerzy
Data:2009
Typ:czasopismo
Współtwórca:Trzaskalik, Tadeusz. Chief Editor