- Rola analizatora słuchowego w procesie uczenia się dziecka w młodszym wieku szkolnym
Details zum Objekt: Rola analizatora słuchowego w procesie uczenia się dziecka w młodszym wieku szkolnym
PDF
Struktur
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Beschreibung
- Titel:
- Wariant tytułu:
- Verfasser:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ; ; ; ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:326187
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Bereich:
- Besitzen:
- Rechte:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2018-11-05
- Zuletzt geändert am: 2018-11-05
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 61
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Fizyologija zmysłów
Ersteller:Majer, Józef (1808-1899)
Datum:1857
Dziecko z wadą słuchu oraz Centralnymi Zaburzeniami Przetwarzania Słuchowego (CAPD)
Datum:2014
Typ:książka
Beitragende:Skibska, Joanna. Red.
Relationship between individual and organizationallearning: Mediating role of team learning
Ersteller:Stelmaszczyk, Monika
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Znużenie w szkole. Na podstawie pomiarów aisthesiometrem sprężynowym. Przyczynek do doświadczalnej psychologii
Ersteller:Błażek, Bolesław (1872-1943)
Datum:1899
Typ:opracowanie naukowe
Transformacja przedsiębiorstwa w kierunku organizacji uczącej się
Ersteller:Mikuła, Bogusz
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Olszak, Celina M. Red.; Ostoj, Izabela. Red.
Mapa myśli - nowoczesna technika zapisu i zarządzania informacją
Ersteller:Prauzner, Tomasz
Datum:2008
Typ:artykuł
Beitragende:Gil, Alina. Red.
Rozwój organizacji uczącej się a zarządzanie relacjami
Ersteller:Lenart-Gansiniec, Regina
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Kwiecień, Anna. Red.; Kosiń, Paweł. Red.
Distance education with the use of cloud computing
Ersteller:Abramek, Edyta
Datum:2015
Typ:czasopismo
Beitragende:Pańkowska, Małgorzata. Red.; Palonka, Joanna. Red.