- Nowe trendy w edukacji – koncepcja „głębokiego uczenia się”
Publikation geplant: Nowe trendy w edukacji – koncepcja „głębokiego uczenia się”
Struktur
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Beschreibung
- Titel:
- Wariant tytułu:
- Verfasser:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Bereich:
- Besitzen:
- Rechte:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Siehe auch
Kształtowanie innowacyjnej kultury organizacji poprzez styl kierowania
Ersteller:Czerska, Małgorzata; Rutka, Ryszard
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Kraśnicka, Teresa. Red.
Kultura organizacyjna w sieci innowacji
Ersteller:Klimas, Patrycja
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Kosiń, Paweł. Red.
Konsumenci wobec nowych trendów w konsumpcji – wyniki badań
Ersteller:Maciejewski, Grzegorz
Datum:2015
Typ:czasopismo
Beitragende:Kos, Barbara. Red.
Estimating the distance to an object from grayscale stereo images using deep learning
Ersteller:Kulawik Joanna
Datum:2022
Typ:artykuł
Natural language processing and communication models in chosen crisis situations
Ersteller:Wilkoń, Łukasz
Datum:2023
Typ:rozprawa doktorska
Beitragende:Molencki, Rafał. Promotor; Simiński, Krzysztof. Promotor
Virtual tourism in the era of coronavirus pandemic – challenges and hopes
Ersteller:Pabian, Barbara
Datum:2020
Typ:artykuł
Organizational culture and leadership as facilitators of creativity and innovation: Insights from the ICT sector in Poland in a post COVID 19 reality
Ersteller:Maj, Jolanta
Datum:2023
Typ:czasopismo
Beitragende:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Kształtowanie relacji wspomagających innowacyjność muzeum
Ersteller:Sawczuk, Magdalena
Datum:2019
Typ:czasopismo
Beitragende:Świerczek, Artur. Red.