- Pobudzanie przez czytanie, czyli biblioterapia w pracy nauczyciela, wychowawcy, terapeuty
Details zum Objekt: Pobudzanie przez czytanie, czyli biblioterapia w pracy nauczyciela, wychowawcy, terapeuty
PDF
Struktur
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Beschreibung
- Titel:
- Wariant tytułu:
- Verfasser:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:296863
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Bereich:
- Besitzen:
- Rechte:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2017-12-11
- Zuletzt geändert am: 2017-12-11
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 534
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Znużenie w szkole. Na podstawie pomiarów aisthesiometrem sprężynowym. Przyczynek do doświadczalnej psychologii
Ersteller:Błażek, Bolesław (1872-1943)
Datum:1899
Typ:opracowanie naukowe
Relationship between individual and organizationallearning: Mediating role of team learning
Ersteller:Stelmaszczyk, Monika
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Zdrowie psychiczne uczniów - różne konteksty i odniesienia
Datum:2009
Typ:monografia
Beitragende:John-Borys, Maria. Red.; Dołęga, Zofia. Red.
Badanie ankietowe uczniów szkoły zawodowej i technikum gastronomicznego, którzy nie otrzymali promocji w roku szkolnym 1972-1973
Datum:1974
Typ:opracowanie statystyczne
Zasmaszka, 2005, nr 6
Datum:2005
Typ:czasopismo
Beitragende:Nawratil, Joanna. Red.
Zasmaszka, 2005, nr 7
Datum:2005
Typ:czasopismo
Beitragende:Nawratil, Joanna. Red.
Zasmaszka, 2005, nr 1
Datum:2005
Typ:czasopismo
Beitragende:Nawratil, Joanna. Red.
Zasmaszka, 2005, nr 2
Datum:2005
Typ:czasopismo
Beitragende:Nawratil, Joanna. Red.