- Osiągnięcia szkolne uczniów szkół podstawowych pracujących w systemie klas łączonych
Details zum Objekt: Osiągnięcia szkolne uczniów szkół podstawowych pracujących w systemie klas łączonych
PDF
Struktur
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Beschreibung
- Titel:
- Wariant tytułu:
- Verfasser:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:296866
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Bereich:
- Besitzen:
- Rechte:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2017-12-11
- Zuletzt geändert am: 2017-12-11
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 184
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Sociolinguistic and psycholinguistic aspects of foreign language classroom discourse = Socjolingwistyczne i psycholingwistyczne aspekty interakcji w kontekście klasy
Ersteller:Horak, Karolina
Datum:2008
Typ:rozprawa doktorska
Beitragende:Gabryś-Barker, Danuta. Promotor
Perception du lexique spécialisé : études d'efficacité de différents textes
Ersteller:Markowski, Grzegorz
Datum:2008
Typ:monografia
Jak wzbudzić zamiłowanie do języka polskiego w nauczaniu? ( Z ilustracjami i lekcjami pokazowemi z nauki gramatyki, stylistyki, rozbioru literackieho, ortografji i t. d.)
Ersteller:Bulanda, Jan (ca 1917-1933)
Datum:1929
Typ:książka
Factors determining the development of discourse competence in advanced learners of English = Czynniki określające rozwój kompetencji dyskursu u zaawansowanych uczniów języka angielskiego : badanie podłużne
Ersteller:Jaroszek, Marcin
Datum:2009
Typ:rozprawa doktorska
Beitragende:Wysocka, Maria. Promotor
Wykorzystanie mediów elektronicznych w edukacji technicznej studentów
Ersteller:Prauzner, Tomasz
Datum:2006
Typ:artykuł
Beitragende:Walat, Wojciech. Red.
Stages of fossilization in advanced learnes and user of English: a longitudinal diagnostic study = Stadia fosylizacji u uczących się i użytkowników języka angielskiego na poziomie zaawansowanym: diagnoza podłużna
Ersteller:Wysocka, Marzena S.
Datum:2007
Typ:rozprawa doktorska
Beitragende:Wysocka, Maria. Promotor
Stages of fossilization in advanced learnes and user of English: a longitudinal diagnostic study = Stadia fosylizacji u uczących się i użytkowników języka angielskiego na poziomie zaawansowanym: diagnoza podłużna
Ersteller:Wysocka, Marzena S.
Datum:2007
Typ:rozprawa doktorska
Beitragende:Wysocka, Maria. Promotor
Efektywność nauczania a przejścia między szkołami
Ersteller:Ejsmont, Wiktor
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Barczak, Andrzej Stanisław. Red.; Miśkiewicz-Nawrocka Monika. Red.