- Strategie biznesowe w warunkach niepewności – działania przedsiębiorstw w czasie pandemii COVID-19
Object's details: Strategie biznesowe w warunkach niepewności – działania przedsiębiorstw w czasie pandemii COVID-19
Structure
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Description
- Title:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ; ; ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:820546
- Relation: ;
- Language:
- Coverage:
- Oryginal in:
- Rights:
Object is located in the collections:
See also
Nakłady na opiekę zdrowotną a rozwój epidemii COVID-19 w województwach Polski w okresie 4 marca – 31 maja 2019 r.
Creator:Sielska, Agata
Date:2020
Type:czasopismo
Contributor:Wachowicz, Tomasz. Red.
Zachowania strategiczne przedsiębiorstw w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi w warunkach niepewności
Creator:Kol, Jakub
Date:2021
Type:artykuł
Contributor:Dziembała, Małgorzata. Red.
Engagement in virtual communities as dynamic marketing capability of cultural organisation – dimensions and determinants
Creator:Witczak, Olgierd
Date:2023
Type:artykuł
Impact of the coronavirus pandemic on the change in behavior of polish consumers
Creator:Reformat, Beata
Date:2020
Type:artykuł
The impact of the COVID 19 pandemic on peer to peer accommodation businesses: The case of Airbnb
Creator:Kiczmachowska, Ewa E.
Date:2022
Type:czasopismo
Contributor:Ziemba, Ewa. Chief Editor
COVID 19 conspiracy theories in Canada: Evidence, verification, and implications for decision making
Creator:Travica, Bob
Date:2022
Type:czasopismo
Contributor:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Praca a jakość życia Polaków - zmiany w okresie pandemii COVID-19
Creator:Skórska, Anna
Date:2022
Type:monografia
Virtualization of Poles’ buying behavior during the COVID-19 pandemic
Creator:Kubiczek, Jakub; Derej, Wojciech; Hadasik, Bartłomiej
Date:2021
Type:artykuł
Contributor:Dziembała, Małgorzata. Red.