- Wybrane działania marketingowe w Internecie na przykładzie szkół wyższych w Polsce i na Ukrainie
Object's details: Wybrane działania marketingowe w Internecie na przykładzie szkół wyższych w Polsce i na Ukrainie
Structure
Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej. Zarządzanie=Research Reviews of Czestochowa University of Technology. Management.
Description
- Title:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ; ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Format:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:639173
- Language:
- Oryginal in:
Object is located in the collections:
See also
Rola e-mail marketingu w komunikacji z interesariuszami szkoły wyższej
Creator:Szczepańska-Woszczyna, Katarzyna; Uroda, Jacek
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Mitręga, Maciej. Red.; Bajdak, Andrzej. Red.
Masowe dobra luksusowe - kreowanie wizerunkumarki za pomocą narzędzi marketingu online
Creator:Wajnbrener, Sylwia
Date:2021
Type:artykuł
Contributor:Dziembała, Małgorzata. Red.
Wykorzystanie internetowych źródeł informacji w decyzjach nabywczych konsumentów
Creator:Kos-Łabędowicz, Joanna
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Kos, Barbara. Red.
Ocena witryn internetowych największych firm kurierskich w Polsce
Creator:Strzelczyk Monika
Date:2013
Type:artykuł
Strony WWW jako narzędzie marketingu
Creator:Bakonyi, Jadwiga; Trynda, Katarzyna
Date:2006
Type:artykuł
Zastosowanie Internetu w marketingu jako przykład wykorzystania zasobów sieci w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Creator:Szczepańska, Katarzyna
Date:2000
Type:artykuł
Exploring entrepreneurial attitudes of students in Poland: An interregional comparison
Creator:Sołek-Borowska, Celina; Laskowska-Chudy, Katarzyna
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Cooperative and competitive relationships in high education sector in Poland
Creator:Niemczyk, Jerzy; Stańczyk-Hugiet, Ewa
Date:2014
Type:artykuł