- Wybrane działania marketingowe w Internecie na przykładzie szkół wyższych w Polsce i na Ukrainie
Details zum Objekt: Wybrane działania marketingowe w Internecie na przykładzie szkół wyższych w Polsce i na Ukrainie
Struktur
Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej. Zarządzanie=Research Reviews of Czestochowa University of Technology. Management.
Beschreibung
- Titel:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Verfasser:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ; ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:639173
- Sprache:
- Besitzen:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Siehe auch
Rola e-mail marketingu w komunikacji z interesariuszami szkoły wyższej
Ersteller:Szczepańska-Woszczyna, Katarzyna; Uroda, Jacek
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Mitręga, Maciej. Red.; Bajdak, Andrzej. Red.
Masowe dobra luksusowe - kreowanie wizerunkumarki za pomocą narzędzi marketingu online
Ersteller:Wajnbrener, Sylwia
Datum:2021
Typ:artykuł
Beitragende:Dziembała, Małgorzata. Red.
Wykorzystanie internetowych źródeł informacji w decyzjach nabywczych konsumentów
Ersteller:Kos-Łabędowicz, Joanna
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Kos, Barbara. Red.
Ocena witryn internetowych największych firm kurierskich w Polsce
Ersteller:Strzelczyk Monika
Datum:2013
Typ:artykuł
Strony WWW jako narzędzie marketingu
Ersteller:Bakonyi, Jadwiga; Trynda, Katarzyna
Datum:2006
Typ:artykuł
Zastosowanie Internetu w marketingu jako przykład wykorzystania zasobów sieci w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Ersteller:Szczepańska, Katarzyna
Datum:2000
Typ:artykuł
Exploring entrepreneurial attitudes of students in Poland: An interregional comparison
Ersteller:Sołek-Borowska, Celina; Laskowska-Chudy, Katarzyna
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Cooperative and competitive relationships in high education sector in Poland
Ersteller:Niemczyk, Jerzy; Stańczyk-Hugiet, Ewa
Datum:2014
Typ:artykuł