- Changes in marketing strategies in the fashion sector caused by the COVID-19 pandemic,,
Object's details: Changes in marketing strategies in the fashion sector caused by the COVID-19 pandemic,,
PDF
Structure
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Description
- Title:
- Wariant tytułu:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ; ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:540045
- Relation: ;
- Language:
- Coverage:
- Oryginal in:
- Rights:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2021-12-07
- Last modification date: 2021-12-07
- Content object's number of views: 64
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Proces logistyczny u operatorów logistycznych w dobie kryzysu wybrane aspekty
Creator:Łabędzki Krzysztof
Date:2022
Type:artykuł
Wpływ pandemii Covid-19 na wizerunek banków w Polsce
Creator:Grzyb, Marta
Date:2022
Type:artykuł
Wychowanie fizyczne w zdalnym nauczaniu w pandemii COVID-19 w opiniach licealistów
Creator:Godawa, Grzegorz
Date:2021
Type:artykuł
Contributor:Rzewucka, Paulina; Kalemba, Marcelina
Impact of the coronavirus pandemic on the change in behavior of polish consumers
Creator:Reformat, Beata
Date:2020
Type:artykuł
Challenges in the sphere of the fulfilment of information obligations by public companies in the face of the coronavirus threat
Creator:Żak, Katarzyna
Date:2020
Type:artykuł
A Literature Overview of the Selected Marketing Strategies in Contemporary Business
Creator:Łukasik Katarzyna; Iżyńska Małgorzata
Date:2018
Type:artykuł
Zwinność organizacyjna a przetrwanie sytuacji kryzysowych w dobie pandemii COVID-19
Creator:Kocot, Maria
Date:2023
Type:artykuł
Wpływ pandemii COVID-19 na specyfikę zawierania umów o usługi na rynku kapitałowym
Creator:Szumilas, Edyta
Date:2021
Type:artykuł