- Kreatywne wykorzystanie potencjału wirtualnej rzeczywistości w dydaktyce
Object's details: Kreatywne wykorzystanie potencjału wirtualnej rzeczywistości w dydaktyce
PDF
Structure
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Description
- Title:
- Wariant tytułu:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:452878
- Relation: ;
- Language:
- Coverage:
- Oryginal in:
- Rights:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2021-02-19
- Last modification date: 2021-02-19
- Content object's number of views: 76
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Aktualne problemy i wyzwania w branży gier wideo
Creator:Sobociński, Maciej; Chłąd, Mateusz; Lewandowska, Kinga
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.
Games on Social Networks and the Promotion Within
Creator:Mago, Zdenko
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Bajdak, Andrzej. Red.
Collaboration and trust-building in open innovation community
Creator:Latusek-Jurczak, Dominika; Prystupa‐Rządca, Kaja
Date:2014
Type:artykuł
Social computer games as a marketing channel for creating and meeting virtual needs. An example of second life
Creator:Hofman-Kohlmeyer, Magdalena
Date:2018
Type:artykuł
Dydaktyka szkoły wyższej wobec zmiany cywilizacyjnej – nowa formuła wykładu
Creator:Morańska, Danuta
Date:2019
Type:artykuł
Równania kombinatoryczne jako narzędzia elementarnej statystyki stosowanej w zarządzaniu
Creator:Olejnik Roman Marcin
Date:2015
Type:artykuł
Problem analizy płynności sektora producentów gier wideo w Polsce
Creator:Rydzewski, Rafał
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Rudny, Włodzimierz. Red.; Żak, Katarzyna. Red.
Komunikacja marketingowa w grach komputerowych – współczesne kierunki badań
Creator:Hofman-Kohlmeyer, Magdalena
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Niestrój, Krzysztof. Red.