- Lojalność a praworządność w stosunku pracy
Object's details: Lojalność a praworządność w stosunku pracy
PDF
Structure
Roczniki Administracji i Prawa : teoria i praktyka.
Description
- Title:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:440419
- Relation: ;
- Language:
- Coverage:
- Oryginal in:
- Rights:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2020-09-14
- Last modification date: 2024-05-17
- Content object's number of views: 28
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
The progression in employer branding and employee based brand equity: Scholar API based systematic literature review
Creator:Krywalski, Santiago, J.
Date:2023
Type:czasopismo
Contributor:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Loyalty and workaholism in the methods of human capital evaluation (in) an organization– a comparative study
Creator:Lipka, Anna; Waszczak, Stanisław; Winnicka‐Wejs, Alicja
Date:2014
Type:artykuł
Lojalność pracownicza a dyrektywa o ochronie sygnalistów
Creator:Łaguna, Łukasz
Date:2021
Type:artykuł
Contributor:Borski, Maciej. Red.; Ćwiertniak, Bolesław Maciej. Red.; Lekston, Mariusz. Red.
Motywy dialogu społecznego w pracach Profesora Jerzego Kopla
Creator:Dobryanski, Ihor
Date:2014
Type:artykuł
Contributor:Kamińska, Aleksandra. Red.; Kraus, Ewa. Red.; Ślęczka, Kazimierz. Red.
Rola kultury organizacyjnej w kreowaniu wizerunku ośrodków pomocy społecznej jako pracodawcy
Creator:Marzec, Izabela
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.
Wpływ marketingu sensorycznego na lojalność oraz decyzje zakupowe klientów
Creator:Sowier-Kasprzyk Izabela
Date:2022
Type:artykuł