- Assessment center jako skuteczne narzędzie selekcji na stanowisko przedstawiciela handlowego – studium przypadku
Object's details: Assessment center jako skuteczne narzędzie selekcji na stanowisko przedstawiciela handlowego – studium przypadku
PDF
Structure
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Description
- Title:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ; ; ; ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:430290
- Relation: ;
- Language:
- Coverage:
- Oryginal in:
- Rights:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2020-07-14
- Last modification date: 2020-08-28
- Content object's number of views: 39
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Ocena poziomu kompetencji kierowniczych
Creator:Porvazník, Ján
Date:2021
Type:artykuł
Metody doboru pracowników - trafność ich wykorzystania w procesie rekrutacji i selekcji
Creator:Czarnecka, Aleksandra; Peryga Adam
Date:2014
Type:artykuł
Recruitment and selection in the opinion of small and medium enterprises employees
Creator:Grabiec, Olimpia
Date:2017
Type:artykuł
Contributor:Jędraszczyk-Kałwak, Joanna
Wybrane aspekty doboru personelu w administracji publicznej
Creator:Dzieńdziora, Joanna; Smolarek, Małgorzata
Date:2013
Type:artykuł
Contributor:Smolarek, Małgorzata. Red.
Developing students’ knowledge, skills andsocial competences in international marketing research– cooperation of academia and business
Creator:Babińska, Danuta; Witczak, Olgierd
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Kompetencje pracownicze determinantą kreacji wartości kapitału intelektualnego organizacji
Creator:Serafin, Krystyna
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Kwiecień, Anna. Red.; Kosiń, Paweł. Red.
Wykorzystanie analizy danych statystycznych w ocenie pracowników. Perspektywa moneyball
Creator:Gajda, Daniel
Date:2015
Type:czasopismo
Competence measurement of production enterprises in product innovations for technological and marketing strategies
Creator:Rutkowski, Ireneusz P.
Date:2021
Type:czasopismo
Contributor:Ziemba, Ewa. Chief Editor