- Assessment center jako skuteczne narzędzie selekcji na stanowisko przedstawiciela handlowego – studium przypadku
Details zum Objekt: Assessment center jako skuteczne narzędzie selekcji na stanowisko przedstawiciela handlowego – studium przypadku
PDF
Struktur
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Beschreibung
- Titel:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Verfasser:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ; ; ; ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:430290
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Bereich:
- Besitzen:
- Rechte:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2020-07-14
- Zuletzt geändert am: 2020-08-28
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 39
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Ocena poziomu kompetencji kierowniczych
Ersteller:Porvazník, Ján
Datum:2021
Typ:artykuł
Metody doboru pracowników - trafność ich wykorzystania w procesie rekrutacji i selekcji
Ersteller:Czarnecka, Aleksandra; Peryga Adam
Datum:2014
Typ:artykuł
Recruitment and selection in the opinion of small and medium enterprises employees
Ersteller:Grabiec, Olimpia
Datum:2017
Typ:artykuł
Beitragende:Jędraszczyk-Kałwak, Joanna
Wybrane aspekty doboru personelu w administracji publicznej
Ersteller:Dzieńdziora, Joanna; Smolarek, Małgorzata
Datum:2013
Typ:artykuł
Beitragende:Smolarek, Małgorzata. Red.
Developing students’ knowledge, skills andsocial competences in international marketing research– cooperation of academia and business
Ersteller:Babińska, Danuta; Witczak, Olgierd
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Kompetencje pracownicze determinantą kreacji wartości kapitału intelektualnego organizacji
Ersteller:Serafin, Krystyna
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Kwiecień, Anna. Red.; Kosiń, Paweł. Red.
Wykorzystanie analizy danych statystycznych w ocenie pracowników. Perspektywa moneyball
Ersteller:Gajda, Daniel
Datum:2015
Typ:czasopismo
Competence measurement of production enterprises in product innovations for technological and marketing strategies
Ersteller:Rutkowski, Ireneusz P.
Datum:2021
Typ:czasopismo
Beitragende:Ziemba, Ewa. Chief Editor