- Rola państwa w kreowaniu społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw
Object's details: Rola państwa w kreowaniu społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw
PDF
Structure
Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej. Zarządzanie=Research Reviews of Czestochowa University of Technology. Management.
Description
- Title:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Format:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:359767
- Language:
- Oryginal in:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2019-05-28
- Last modification date: 2020-01-27
- Content object's number of views: 69
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Społeczna odpowiedzialność biznesu w kontekście zmian na rynku pracy w sektorze TSL
Creator:Kutak, Magdalena
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Michałowska, Maria. Red.
Logistyka miejska a społeczna odpowiedzialność biznesu: wspólne obszary zainteresowania
Creator:Huk, Katarzyna
Date:2015
Type:czasopismo
Contributor:Szołtysek, Jacek. Red.; Twaróg, Sebastian. Red.
Społeczna odpowiedzialność a różnorodność w organizacjach
Creator:Kwiatek, Agnieszka
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Zagóra-Jonszta, Urszula (1950- ). Red.
Metody pomiaru efektywności zaangażowania społecznego organizacji
Creator:Brendzel-Skowera, Katarzyna
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Zagóra-Jonszta, Urszula (1950- ). Red.
Narzędzia społecznej odpowiedzialności biznesu a wielkość przedsiębiorstwa
Creator:Leoński, Wojciech
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.
Społeczna odpowiedzialność biznesu jako czynnik konkurencyjności przedsiębiorstw
Creator:Kromer, Bożenna
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Zagóra-Jonszta, Urszula (1950- ). Red.
Rola fundacji korporacyjnych w realizacji społecznej odpowiedzialności biznesu
Creator:Kietlińska, Krystyna
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Łukasik, Gabriela (1944- ). Red.; Zadora, Halina (1944- ). Red.
CSR i emocjonalność konsumenta: czy społecznie wrażliwi konsumenci racjonalizują swoje wybory ekonomiczne?
Creator:Fryzel, Barbara
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Zagóra-Jonszta, Urszula (1950- ). Red.