- Rola państwa w kreowaniu społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw
Szczegóły obiektu: Rola państwa w kreowaniu społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw
PDF
Struktura
Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej. Zarządzanie=Research Reviews of Czestochowa University of Technology. Management.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:359767
- Język:
- Lokalizacja oryginału:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2019-05-28
- Data ostatniej modyfikacji: 2020-01-27
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 68
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Społeczna odpowiedzialność biznesu w kontekście zmian na rynku pracy w sektorze TSL
Twórca:Kutak, Magdalena
Data:2017
Typ:czasopismo
Współtwórca:Michałowska, Maria. Red.
Logistyka miejska a społeczna odpowiedzialność biznesu: wspólne obszary zainteresowania
Twórca:Huk, Katarzyna
Data:2015
Typ:czasopismo
Współtwórca:Szołtysek, Jacek. Red.; Twaróg, Sebastian. Red.
Społeczna odpowiedzialność a różnorodność w organizacjach
Twórca:Kwiatek, Agnieszka
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Zagóra-Jonszta, Urszula (1950- ). Red.
Metody pomiaru efektywności zaangażowania społecznego organizacji
Twórca:Brendzel-Skowera, Katarzyna
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Zagóra-Jonszta, Urszula (1950- ). Red.
Narzędzia społecznej odpowiedzialności biznesu a wielkość przedsiębiorstwa
Twórca:Leoński, Wojciech
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.
Społeczna odpowiedzialność biznesu jako czynnik konkurencyjności przedsiębiorstw
Twórca:Kromer, Bożenna
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Zagóra-Jonszta, Urszula (1950- ). Red.
Rola fundacji korporacyjnych w realizacji społecznej odpowiedzialności biznesu
Twórca:Kietlińska, Krystyna
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Łukasik, Gabriela (1944- ). Red.; Zadora, Halina (1944- ). Red.
CSR i emocjonalność konsumenta: czy społecznie wrażliwi konsumenci racjonalizują swoje wybory ekonomiczne?
Twórca:Fryzel, Barbara
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Zagóra-Jonszta, Urszula (1950- ). Red.