- Wartość dla klienta jako skuteczne narzędzie marketingu
Object's details: Wartość dla klienta jako skuteczne narzędzie marketingu
PDF
Structure
Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej. Zarządzanie=Research Reviews of Czestochowa University of Technology. Management.
Description
- Title:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Format:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:359448
- Language:
- Oryginal in:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2019-05-20
- Last modification date: 2020-01-27
- Content object's number of views: 153
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Wszystko, co chciałabym wiedzieć o public relations i nie boję się zapytać: dylematy PR
Creator:Wojcik, Krystyna
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.
Public relations versus marketing
Creator:Deszczyński, Przemysław
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.
Visual messages and their affordances in the process of institutionalisation on the example of the Polish Vodka Museum. Pictorial representations of product’s past, presence and future in the organizational museum
Creator:Waszkiewicz-Raviv, Alicja
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.
Wykorzystanie nowych mediów w public relations
Date:2013
Type:czasopismo
Contributor:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.
Wykorzystanie koncepcji marketingu treści w polskich przedsiębiorstwach – wyniki badań
Creator:Sitarski, Kamil; Ścibisz, Marcin; Pięta, Sylwester
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Olszak, Celina M. Red.
Wpływ marketing automation na lepsze wyniki osiągane w marketingu
Creator:Golik-Górecka, Grażyna
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Mitręga, Maciej. Red.; Bajdak, Andrzej. Red.
Marketing automation – technologia doskonaląca pracę działu marketingu w przedsiębiorstwie
Creator:Bajdak, Andrzej
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Mitręga, Maciej. Red.; Bajdak, Andrzej. Red.
Perspektywy rozwoju marketingu politycznego
Creator:Jaśniok, Michał
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Śliwińska, Krystyna. Red.