- Difficulties and barriers for the implementing of marketing model in Wroclaw University of Science and Technology
Object's details: Difficulties and barriers for the implementing of marketing model in Wroclaw University of Science and Technology
PDF
Structure
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Description
- Title:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Creator:
- Contributor: ;
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ; ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:323836
- Relation: ;
- Language:
- Coverage:
- Oryginal in:
- Rights:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2018-09-03
- Last modification date: 2020-08-28
- Content object's number of views: 75
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
The middle eastern market of cosmetics and toiletries: characteristics underlying demand and potential for growth
Creator:Chęś, Agnieszka
Date:2016
Type:czasopismo
Z tamtych lat... Wspomnienia absolwentów Wydziału Architektury Politechniki Wrocławskiej 1947-1952
Creator:Alexewicz, Gerard (1923-2005)
Date:1989
Type:druk okolicznościowy
Contributor:Zipser, Tadeusz (1930- ). Il.
A Literature Overview of the Selected Marketing Strategies in Contemporary Business
Creator:Łukasik Katarzyna; Iżyńska Małgorzata
Date:2018
Type:artykuł
Sustainability marketing mix przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym
Creator:Trojanowski, Tomasz
Date:2015
Type:artykuł
Zielone miejsca pracy – diagnoza sytuacji studentów i absolwentów Politechniki Wrocławskiej
Creator:Sulich, Adam
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Niestrój, Krzysztof. Red.
Wykorzystanie koncepcji marketingu treści w polskich przedsiębiorstwach – wyniki badań
Creator:Sitarski, Kamil; Ścibisz, Marcin; Pięta, Sylwester
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Olszak, Celina M. Red.
Wpływ marketing automation na lepsze wyniki osiągane w marketingu
Creator:Golik-Górecka, Grażyna
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Mitręga, Maciej. Red.; Bajdak, Andrzej. Red.
Marketing automation – technologia doskonaląca pracę działu marketingu w przedsiębiorstwie
Creator:Bajdak, Andrzej
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Mitręga, Maciej. Red.; Bajdak, Andrzej. Red.