- The influence of brand awareness and brand imageon brand equity – an empirical study of logisticsservice providers
Object's details: The influence of brand awareness and brand imageon brand equity – an empirical study of logisticsservice providers
PDF
Structure
Journal of Economics and Management.
Description
- Title:
- Group title:
- Creator: ; ; ;
- Contributor:
- Subject and Keywords: ; ;
- Subject Headings: ;
- Description: ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:321972
- Language:
- Published by:
- Rights: https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2018-08-06
- Last modification date: 2023-07-27
- Content object's number of views: 886
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Masowe dobra luksusowe - kreowanie wizerunkumarki za pomocą narzędzi marketingu online
Creator:Wajnbrener, Sylwia
Date:2021
Type:artykuł
Contributor:Dziembała, Małgorzata. Red.
Rola sojuszy marek we współczesnych procesach kreowania marek własnych detalistów
Creator:Spyra, Zbigniew
Date:2015
Type:czasopismo
Podstawy i sposoby kształtowania wizerunku marki globalne – case study
Creator:Reformat, Paulina
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Świtała, Marcin. Red.
Komunikowanie elementów wsparcia marki jako tworzenie wiedzy o marce na przykładzie marek własnych detalistów
Creator:Spyra, Zbigniew
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Żabiński, Leszek. Red.; Drzazga, Marek. Red.; Kieżel, Małgorzata. Red.
Rola kraju pochodzenia w kreowaniu wizerunku marki na przykładzie rynku audio w Polsce
Creator:Pietruszewski Michał
Date:2014
Type:artykuł
The progression in employer branding and employee based brand equity: Scholar API based systematic literature review
Creator:Krywalski, Santiago, J.
Date:2023
Type:czasopismo
Contributor:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Znaczenie marki w komunikacji marketingowej uczelni wyższej
Creator:Szczepańska-Woszczyna, Katarzyna
Date:2010
Type:artykuł
Brand reputation as a critical success factor on the subscription-based gaming market – research results
Creator:Ryczko, Aleksandra
Date:2023
Type:czasopismo
Contributor:Dziembała, Małgorzata. Red.