- Legitymizacja przedsiębiorstwa a triada strategicznych działań w zakresie CSR: przedsiębiorczość – innowacyjność – jakość
Object's details: Legitymizacja przedsiębiorstwa a triada strategicznych działań w zakresie CSR: przedsiębiorczość – innowacyjność – jakość
PDF
Structure
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Description
- Title:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:295478
- Relation: ;
- Language:
- Coverage:
- Oryginal in:
- Rights:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2017-11-20
- Last modification date: 2017-11-20
- Content object's number of views: 645
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Odpowiedzialna innowacyjność przedsiębiorstwa oparta o synergię procesów: innowacyjnego i legitymizacyjnego
Creator:Chodyński, Andrzej
Date:2016
Type:artykuł
Is CSR embedded in the system of corporate innovation objectives? Evidence from Poland
Creator:Gołębiowski, Tomasz; Lewandowska, Małgorzata
Date:2015
Type:artykuł
Zwodnicze praktyki przedsiębiorstw a zachowania konsumentów w świetle koncepcji zrównoważonego rozwoju
Creator:Kantor, Angelika
Date:2023
Type:czasopismo
Contributor:Dziembała, Małgorzata. Red.
Economics of sustainability
Date:2022
Type:monografia
Contributor:Wójcik, Ewa. Ed.; Zieliński, Tomasz. Ed.
Modele biznesowe w sprawozdawczości finansowej zakładów ubezpieczeń w Polsce na przykładzie PZU S.A.
Creator:Jonas, Krzysztof
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Sulik-Górecka, Aleksandra. Red.; Pfaff, Józef. Red.
Zaufanie konsumenckie do podmiotów działających w branży e commerce w aspekcie koncepcji CSR
Creator:Rybak, Anna
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Michałowska, Maria. Red.
Budowanie wizerunku biznesu społecznie odpowiedzialnego przez pryzmat realizacji projektów
Creator:Bereś, Anna
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Michałowska, Maria. Red.
Family enterprises in Polish consumers’ mindset in the light of international tendencies
Creator:Bednarz, Joanna; Nikodemska-Wołowik, Anna M.
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Ziemba, Ewa. Chief Editor