- Reklama suplementów diety jako wyzwanie dla ustawodawcy i regulatora
Object's details: Reklama suplementów diety jako wyzwanie dla ustawodawcy i regulatora
PDF
Structure
Roczniki Administracji i Prawa : teoria i praktyka.
Description
- Title:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ; ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:295097
- Relation: ;
- Language:
- Coverage:
- Oryginal in:
- Rights:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2017-11-10
- Last modification date: 2024-05-17
- Content object's number of views: 300
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Zasada "wszystko, co nie jest prawem zabronione, jest dozwolone" w świetle klauzuli dobrych obyczajów i wymogu staranności zawodowej
Creator:Mokrysz-Olszyńska, Anna
Date:2015
Type:artykuł
Problematyka dopuszczalności stosowania produktów leczniczych off-label
Creator:Jagocha, Konrad
Date:2021
Type:artykuł
Wykorzystanie internetowych źródeł informacji w decyzjach nabywczych konsumentów
Creator:Kos-Łabędowicz, Joanna
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Kos, Barbara. Red.
Ewolucja systemu państwowego wsparcia polskiego biznesu za granicą
Creator:Mokrysz-Olszyńska, Anna
Date:2019
Type:artykuł
Contributor:Olszyński, Józef
OECD guidelines as an attempt to regulate foreign investors’ behavior
Creator:Mokrysz-Olszyńska, Anna
Date:2018
Type:artykuł
Nowy ład dla konsumentów w Europie?
Creator:Mokrysz-Olszyńska, Anna
Date:2018
Type:artykuł
Informacje reklamowe kierowane do inwestorów alternatywnych funduszy inwestycyjnych – aspekty prawne
Creator:Balcarek, Szymon
Date:2021
Type:artykuł