- Reklama suplementów diety jako wyzwanie dla ustawodawcy i regulatora
Details zum Objekt: Reklama suplementów diety jako wyzwanie dla ustawodawcy i regulatora
PDF
Struktur
Roczniki Administracji i Prawa : teoria i praktyka.
Beschreibung
- Titel:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Verfasser:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ; ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:295097
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Bereich:
- Besitzen:
- Rechte:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2017-11-10
- Zuletzt geändert am: 2024-05-17
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 299
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Zasada "wszystko, co nie jest prawem zabronione, jest dozwolone" w świetle klauzuli dobrych obyczajów i wymogu staranności zawodowej
Ersteller:Mokrysz-Olszyńska, Anna
Datum:2015
Typ:artykuł
Problematyka dopuszczalności stosowania produktów leczniczych off-label
Ersteller:Jagocha, Konrad
Datum:2021
Typ:artykuł
Wykorzystanie internetowych źródeł informacji w decyzjach nabywczych konsumentów
Ersteller:Kos-Łabędowicz, Joanna
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Kos, Barbara. Red.
Ewolucja systemu państwowego wsparcia polskiego biznesu za granicą
Ersteller:Mokrysz-Olszyńska, Anna
Datum:2019
Typ:artykuł
Beitragende:Olszyński, Józef
OECD guidelines as an attempt to regulate foreign investors’ behavior
Ersteller:Mokrysz-Olszyńska, Anna
Datum:2018
Typ:artykuł
Nowy ład dla konsumentów w Europie?
Ersteller:Mokrysz-Olszyńska, Anna
Datum:2018
Typ:artykuł
Informacje reklamowe kierowane do inwestorów alternatywnych funduszy inwestycyjnych – aspekty prawne
Ersteller:Balcarek, Szymon
Datum:2021
Typ:artykuł