- Informacje reklamowe kierowane do inwestorów alternatywnych funduszy inwestycyjnych – aspekty prawne
Details zum Objekt: Informacje reklamowe kierowane do inwestorów alternatywnych funduszy inwestycyjnych – aspekty prawne
Struktur
Roczniki Administracji i Prawa : teoria i praktyka.
Beschreibung
- Titel:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Verfasser:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:606958
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Bereich:
- Besitzen:
- Rechte:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Siehe auch
Działania podejmowane przez IOSCO w warunkach globalnego kryzysu finansowegooraz współpraca z Komisją Nadzoru Finansowego w Polsce
Ersteller:Puszer, Blandyna
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Capiga, Mirosława. Red.; Szustak, Grażyna. Red.
Przegląd kar nałożonych przez komisję nadzoru finansowego na spółki giełdowe za nieprzestrzeganie wytycznych MSR/MSSF
Ersteller:Hendryk, Michał; Hońko, Sanisław
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Sulik-Górecka, Aleksandra. Red.; Pfaff, Józef. Red.
Zasady ogłaszania
Ersteller:Langer, Olgierd
Datum:1927
Typ:literatura fachowa
Rétorika a poetika slovenskej a španielskej reklamy
Ersteller:Perd'ochová, Jana
Datum:2008
Typ:rozprawa doktorska
Beitragende:Pavera, Libor (1972-). Promotor
Finanse w niestabilnym otoczeniu. Dylematy i wyzwania. Bankowość.
Datum:2012
Typ:czasopismo
Beitragende:Pyka, Jan (1946- ). Red.; Cichorska, Joanna. Red.
Necromarketing in Advertising
Ersteller:Wojciechowski, Łukasz P.; Shelton, Amiee J.
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Bajdak, Andrzej. Red.
Innowacyjny instrument ochrony inwestorów – program sygnalizowania na gruncie federalnych praw rynków finansowych
Ersteller:Ogórek, Magdalena
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Rudny, Włodzimierz. Red.; Żak, Katarzyna. Red.
Reklama. Poradnik w sprawach nowoczesnej kupieckiej reklamy. Podręcznik dla szkół zawodowych. Wiadomości ogólne, podstawy psychologiczne, ogłoszenia gazetowe, list reklamowy, prospekt, broszura, katalog. - Wyd. 2 uzup. i rozsz.
Ersteller:Konieczny, Mieczysław (1882-19..)
Datum:1938 [i.e. 1937]
Typ:podręcznik szkolny