- Multicriteria models in revenue management
Szczegóły obiektu: Multicriteria models in revenue management
Struktura
Multiple Criteria Decision Making (MCDM).
Opis
- Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor: ;
- Współtwórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ;
- Hasło przedmiotowe: ; ;
- Opis:
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: ; oai:www.sbc.org.pl:801808
- Język:
- Lokalizacja oryginału: ;
- Digitalizacja:
- Publikacja:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Zobacz także
Multiple Criteria Decision Making (MCDM)
Twórca:Rajiansyah; Filcek, Grzegorz; Ramsey, David M.
Data:2023
Typ:czasopismo
Współtwórca:Trzaskalik, Tadeusz. Chief Editor
Determining the top e-wallet in indonesia: applying the ahp method to optimal financial choices
Twórca:Saripudin; Rosalia, Pingki; Putra, Ageng Firmansyah; Aldila, Sultan Sholahuddin; Salsabila, Robi’ah Al Adawiyah; Azhari, Muhamad Azriel; Yunizhar, Anila
Data:2023
Typ:czasopismo
Współtwórca:Trzaskalik, Tadeusz. Chief Editor
Remarks on the impact of the adopted scale on the priority estimation quality
Twórca:Starczewski Tomasz
Data:2017
Typ:artykuł
How do you get academics to buy on impulse? Challenging e-consumers under a magnifying glass
Twórca:Stadnicka, Agnieszka
Data:2022
Typ:artykuł
Współtwórca:Dziembała, Małgorzata. Red.
Innovation and trends in olfactory marketing: A review of the literature
Twórca:Chatterjee, Shuvam; Bryła, Paweł
Data:2022
Typ:czasopismo
Współtwórca:Ziemba, Ewa. Chief Editor
A typology of consumers by their nutritional behaviors and selected lifestyle elements
Twórca:Ozimek, Irena; Maciejewski, Grzegorz; Kita, Pavol; Szlachciuk, Julita
Data:2023
Typ:czasopismo
Współtwórca:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Typology of consumers’ purchase behavior on passenger-car market in Poland
Twórca:Niestrój, Jakub
Data:2014
Typ:artykuł
Ethnocentrism among young consumers on alcoholic beverages market – case study
Twórca:Grybś-Kabocik, Marta; Tetla, Agnieszka
Data:2019
Typ:czasopismo
Współtwórca:Niestrój, Krzysztof. Red.