- Marketing wewnętrzny jako jeden z filarów marketingu holistycznego
Szczegóły obiektu: Marketing wewnętrzny jako jeden z filarów marketingu holistycznego
Struktura
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:820907
- Powiązania: ;
- Lokalizacja oryginału:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Zobacz także
Internal relations w zarządzaniu uniwersytetem
Twórca:Kaczmarczyk, Michał
Data:2009
Typ:artykuł
Wykorzystanie narzędzi wewnętrznego public relations w działalności uczelni na przykładzie Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu
Twórca:Kaczmarczyk, Michał
Data:2007
Typ:artykuł
Public relations jako wsparcie dla zarządzania zasobami ludzkimi? Współzależność zadań i współzależność agentów
Twórca:Austen, Agata
Data:2017
Typ:czasopismo
Współtwórca:Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.
Public relations versus marketing
Twórca:Deszczyński, Przemysław
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.
Wszystko, co chciałabym wiedzieć o public relations i nie boję się zapytać: dylematy PR
Twórca:Wojcik, Krystyna
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.
Marketing wewnętrzny wobec outsourcingu
Twórca:Chrzan, Edward
Data:2017
Typ:artykuł
Zarządzanie publiczne. Perspektywa teorii i praktyki
Data:2023
Typ:monografia
Współtwórca:Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Ćwiklicki, Marek. Red.
Visual messages and their affordances in the process of institutionalisation on the example of the Polish Vodka Museum. Pictorial representations of product’s past, presence and future in the organizational museum
Twórca:Waszkiewicz-Raviv, Alicja
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.