- Marketing wewnętrzny jako jeden z filarów marketingu holistycznego
Object's details: Marketing wewnętrzny jako jeden z filarów marketingu holistycznego
Structure
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Description
- Title:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ; ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:820907
- Relation: ;
- Oryginal in:
- Rights:
Object is located in the collections:
See also
Internal relations w zarządzaniu uniwersytetem
Creator:Kaczmarczyk, Michał
Date:2009
Type:artykuł
Wykorzystanie narzędzi wewnętrznego public relations w działalności uczelni na przykładzie Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu
Creator:Kaczmarczyk, Michał
Date:2007
Type:artykuł
Public relations jako wsparcie dla zarządzania zasobami ludzkimi? Współzależność zadań i współzależność agentów
Creator:Austen, Agata
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.
Public relations versus marketing
Creator:Deszczyński, Przemysław
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.
Wszystko, co chciałabym wiedzieć o public relations i nie boję się zapytać: dylematy PR
Creator:Wojcik, Krystyna
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.
Marketing wewnętrzny wobec outsourcingu
Creator:Chrzan, Edward
Date:2017
Type:artykuł
Zarządzanie publiczne. Perspektywa teorii i praktyki
Date:2023
Type:monografia
Contributor:Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Ćwiklicki, Marek. Red.
Visual messages and their affordances in the process of institutionalisation on the example of the Polish Vodka Museum. Pictorial representations of product’s past, presence and future in the organizational museum
Creator:Waszkiewicz-Raviv, Alicja
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.