- Secret client – sposób na wykorzystanie doświadczeń użytkowników w ocenie jakości bibliotek
Szczegóły obiektu: Secret client – sposób na wykorzystanie doświadczeń użytkowników w ocenie jakości bibliotek
Struktura
Biuletyn EBIB.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Współtwórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ;
- Hasło przedmiotowe: ; ;
- Opis: ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:635906
- Źródło: Archiwum numerów EBIB
- Język:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Zobacz także
Jakość w bibliotekarstwie. Zarządzanie jakością, badania efektywności oraz narzędzia oceny usług bibliotek publicznych, szkolnych, pedagogicznych i naukowych, (materiały bibliograficzne za lata 1995-2007)
Twórca:Koszowska, Agnieszka; Przybylska, Lidia
Data:2007
Typ:opracowanie biograficzne
W kierunku integracji systemów zarządzania jakością i ryzykiem w publicznych jednostkach ochrony zdrowia
Twórca:Głód, Grzegorz; Głód, Wojciech
Data:2017
Typ:czasopismo
Współtwórca:Kos, Barbara. Red.
Monitorowanie procesów logistycznych szpitala w procesie doskonalenia jakościusług medycznych
Twórca:Detyna, Beata
Data:2015
Typ:czasopismo
Współtwórca:Szołtysek, Jacek. Red.; Twaróg, Sebastian. Red.
Normy ISO 9000 jako podstawa definiowania wymagań wobec systemów informatycznych wspomagających zarządzanie jakością (QMSS)
Twórca:Trąbka, Jan
Data:2015
Typ:czasopismo
Współtwórca:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.
Zarządzanie jakością w logistyce
Twórca:Biesok, Grzegorz
Data:2013
Typ:podręcznik akademicki
Ocena systemu zarządzania jakością w przemyśle materiałów budowlanych
Twórca:Jeziorski, Leopold; Majewski, Miłosz
Data:2004
Typ:artykuł
Wykorzystanie narzędzi zarządzania jakością do analizy niezgodności wyrobów z tworzyw sztucznych
Twórca:Borkowski, Stanisław; Rychter, Arkadiusz
Data:2005
Typ:artykuł
Satysfakcja klienta a jakość
Twórca:Juraszek, Marian
Data:2005
Typ:artykuł