- Normy ISO 9000 jako podstawa definiowania wymagań wobec systemów informatycznych wspomagających zarządzanie jakością (QMSS)
Szczegóły obiektu: Normy ISO 9000 jako podstawa definiowania wymagań wobec systemów informatycznych wspomagających zarządzanie jakością (QMSS)
PDF
Struktura
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Opis
- Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Współtwórca: ;
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ;
- Hasło przedmiotowe: ;
- Opis: ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:215928
- Powiązania: ;
- Język:
- Lokalizacja oryginału: ;
- Digitalizacja:
- Publikacja:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2016-04-07
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-05-25
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 230
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Jakość w bibliotekarstwie. Zarządzanie jakością, badania efektywności oraz narzędzia oceny usług bibliotek publicznych, szkolnych, pedagogicznych i naukowych, (materiały bibliograficzne za lata 1995-2007)
Twórca:Koszowska, Agnieszka; Przybylska, Lidia
Data:2007
Typ:opracowanie biograficzne
W kierunku integracji systemów zarządzania jakością i ryzykiem w publicznych jednostkach ochrony zdrowia
Twórca:Głód, Grzegorz; Głód, Wojciech
Data:2017
Typ:czasopismo
Współtwórca:Kos, Barbara. Red.
Monitorowanie procesów logistycznych szpitala w procesie doskonalenia jakościusług medycznych
Twórca:Detyna, Beata
Data:2015
Typ:czasopismo
Współtwórca:Szołtysek, Jacek. Red.; Twaróg, Sebastian. Red.
Zarządzanie jakością w logistyce
Twórca:Biesok, Grzegorz
Data:2013
Typ:podręcznik akademicki
Ocena systemu zarządzania jakością w przemyśle materiałów budowlanych
Twórca:Jeziorski, Leopold; Majewski, Miłosz
Data:2004
Typ:artykuł
Wykorzystanie narzędzi zarządzania jakością do analizy niezgodności wyrobów z tworzyw sztucznych
Twórca:Borkowski, Stanisław; Rychter, Arkadiusz
Data:2005
Typ:artykuł
Satysfakcja klienta a jakość
Twórca:Juraszek, Marian
Data:2005
Typ:artykuł
Podejście procesowe w zarządzaniu jakością w gminie
Twórca:Borkowski, Stanisław; Ulewicz, Robert; Ulewicz, Małgorzata
Data:2004
Typ:artykuł