- Jak biblioteki akademickie szkolą badaczy w zakresie otwartej nauki – na przykładzie kursu oferowanego przez Bibliotekę Uniwersytecką w Warszawie
Szczegóły obiektu: Jak biblioteki akademickie szkolą badaczy w zakresie otwartej nauki – na przykładzie kursu oferowanego przez Bibliotekę Uniwersytecką w Warszawie
Struktura
Biuletyn EBIB.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Współtwórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ;
- Hasło przedmiotowe: ; ;
- Opis: ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:630936
- Źródło: Archiwum numerów EBIB
- Język:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Zobacz także
InterScienceCloud – platforma wspierająca budowanie kultury otwartości w Uniwersytecie Medycznym w Łodzi
Twórca:Goszczyńska, Agnieszka; Milewska, Paulina
Data:2021
Typ:czasopismo
Współtwórca:Derfert-Wolf, Lidia. Red.
10th Anniversary of the Berlin Declaration. 11. Berlińska Konferencja Open Access — sprawozdanie
Twórca:Bednarek-Michalska, Bożena (1957-2021)
Data:2013
Typ:czasopismo
Współtwórca:Bednarek-Michalska, Bożena (1957-2021). Red.
Udostępnianie wiedzy, czyli otwarta nauka we Francji
Twórca:Janik, Joanna
Data:2021
Typ:czasopismo
Współtwórca:Derfert-Wolf, Lidia. Red.
Sprawozdanie z seminarium „Otwieranie nauki – praktyka i perspektywy”
Twórca:Radzicka, Joanna
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Bednarek-Michalska, Bożena (1957-2021). Red.
Otwarte dane badawcze w warsztacie pracy naukowca
Twórca:Rożniakowska-Kłosińska, Małgorzata
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Derfert-Wolf, Lidia. Red.
Kierunek: otwartość
Twórca:Sójkowska, Iwona
Data:2020
Typ:czasopismo
Współtwórca:Derfert-Wolf, Lidia. Red.
„Zarządzanie zasobami nauki i dydaktyki w otwartym dostępie – standardy, narzędzia, dobre praktyki”. Relacja z konferencji
Twórca:Szafrański, Leszek
Data:2021
Typ:czasopismo
Współtwórca:Derfert-Wolf, Lidia. Red.
Wolne licencje w nauce. Instrukcja
Data:2013
Typ:dokument elektroniczny
Współtwórca:Grabowska, Klaudia. Red.; Śliwowski, Kamil. Red.