- Jak biblioteki akademickie szkolą badaczy w zakresie otwartej nauki – na przykładzie kursu oferowanego przez Bibliotekę Uniwersytecką w Warszawie
Details zum Objekt: Jak biblioteki akademickie szkolą badaczy w zakresie otwartej nauki – na przykładzie kursu oferowanego przez Bibliotekę Uniwersytecką w Warszawie
Struktur
Biuletyn EBIB.
Beschreibung
- Titel:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Verfasser:
- Mitschöpfer:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ; ;
- Sachwort: ; ;
- Beschreibung: ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:630936
- Quelle: Archiwum numerów EBIB
- Sprache:
- Rechte:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Siehe auch
InterScienceCloud – platforma wspierająca budowanie kultury otwartości w Uniwersytecie Medycznym w Łodzi
Ersteller:Goszczyńska, Agnieszka; Milewska, Paulina
Datum:2021
Typ:czasopismo
Beitragende:Derfert-Wolf, Lidia. Red.
10th Anniversary of the Berlin Declaration. 11. Berlińska Konferencja Open Access — sprawozdanie
Ersteller:Bednarek-Michalska, Bożena (1957-2021)
Datum:2013
Typ:czasopismo
Beitragende:Bednarek-Michalska, Bożena (1957-2021). Red.
Udostępnianie wiedzy, czyli otwarta nauka we Francji
Ersteller:Janik, Joanna
Datum:2021
Typ:czasopismo
Beitragende:Derfert-Wolf, Lidia. Red.
Sprawozdanie z seminarium „Otwieranie nauki – praktyka i perspektywy”
Ersteller:Radzicka, Joanna
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Bednarek-Michalska, Bożena (1957-2021). Red.
Otwarte dane badawcze w warsztacie pracy naukowca
Ersteller:Rożniakowska-Kłosińska, Małgorzata
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Derfert-Wolf, Lidia. Red.
Kierunek: otwartość
Ersteller:Sójkowska, Iwona
Datum:2020
Typ:czasopismo
Beitragende:Derfert-Wolf, Lidia. Red.
„Zarządzanie zasobami nauki i dydaktyki w otwartym dostępie – standardy, narzędzia, dobre praktyki”. Relacja z konferencji
Ersteller:Szafrański, Leszek
Datum:2021
Typ:czasopismo
Beitragende:Derfert-Wolf, Lidia. Red.
Wolne licencje w nauce. Instrukcja
Datum:2013
Typ:dokument elektroniczny
Beitragende:Grabowska, Klaudia. Red.; Śliwowski, Kamil. Red.