- Zadania public relations miasta w komunikowaniu z mieszkańcami – seniorami w aspekcie ich aktywizacji
Szczegóły obiektu: Zadania public relations miasta w komunikowaniu z mieszkańcami – seniorami w aspekcie ich aktywizacji
PDF
Struktura
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:439543
- Powiązania: ;
- Język:
- Zakres:
- Lokalizacja oryginału:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2020-09-08
- Data ostatniej modyfikacji: 2020-09-08
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 40
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Muzyczne public relations jako efektywne narzędzie promocji miast w Polsce
Twórca:Chlebowski, Bartosz
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.
Public relations - kreowanie czy odczytywanie sensu
Twórca:Kapias, Michał; Polok, Grzegorz
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.
Paradygmat public relations jako dyscypliny naukowej
Twórca:Adamus-Matuszyńska, Anna; Barańska, Bogumiła; Maćkowska, Renata
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Kos, Barbara. Red.
Zadania menedżera PR w projektach crowdsourcingowych
Twórca:Kania, Krzysztof
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.
Public relations versus marketing
Twórca:Deszczyński, Przemysław
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.
Zasady tworzenia i cele komunikatów w kampanii politycznej
Twórca:Maćkowska, Renata
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.
Społeczny charakter public relations: praca specjalisty PR w społeczeństwie i dla społeczeństwa
Twórca:Hope, Ewa
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.
Społeczne funkcje public relations a etyka profesjonalna
Twórca:Stasiuk-Krajewska, Karina
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.