- Zasada równego traktowania w odniesieniu do dostępu do edukacji ucznia z niepełnosprawnością – wprowadzenie do problematyki
Szczegóły obiektu: Zasada równego traktowania w odniesieniu do dostępu do edukacji ucznia z niepełnosprawnością – wprowadzenie do problematyki
PDF
Struktura
Roczniki Administracji i Prawa : teoria i praktyka.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:429352
- Powiązania: ;
- Język:
- Zakres:
- Lokalizacja oryginału:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2020-07-02
- Data ostatniej modyfikacji: 2024-05-17
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 23
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Relationship between individual and organizationallearning: Mediating role of team learning
Twórca:Stelmaszczyk, Monika
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Inclusion in the School Environment
Twórca:Orieščiková, Helena
Data:2022
Typ:artykuł
Znużenie w szkole. Na podstawie pomiarów aisthesiometrem sprężynowym. Przyczynek do doświadczalnej psychologii
Twórca:Błażek, Bolesław (1872-1943)
Data:1899
Typ:opracowanie naukowe
Rozmiary oraz owarunkowania (!) dojazdów uczniów do szkół podstawowych i ponadpodstawowych w roku szkolnym 1980/81
Data:1981
Typ:opracowanie statystyczne
Didactic, Educational and Social Dimension of Verbal Communication in Educational Theory and Practice of Contemporary Schools
Twórca:Kowalewski, Michał
Data:2017
Typ:artykuł
Satysfakcja ze współdziałania szkoły podstawowej z rodziną ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w kształceniu inkluzyjnym
Twórca:Klimas, Katarzyna
Data:2022
Typ:artykuł
Współtwórca:Karcz-Taranowicz, Eugenia
Autorytet i osobowość nauczyciela
Twórca:Geneja-Kużawa, Sylwia
Data:2024
Typ:artykuł
Szkoła - kultura - środowisko lokalne
Data:2015
Typ:monografia
Współtwórca:Szczurek-Boruta, Alina. Red.; Chojnacka-Synaszko, Barbara. Red.