- The authority of an early childhood education teacher in the perception of children and parents
Szczegóły obiektu: The authority of an early childhood education teacher in the perception of children and parents
PDF
Struktura
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Autor:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ; ; ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:383571
- Powiązania: ;
- Język:
- Zakres:
- Lokalizacja oryginału:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2019-10-02
- Data ostatniej modyfikacji: 2019-10-02
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 79
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Expectations of parents towards school in the context of responsibility for the upbringing and educational achievements of the child
Twórca:Plieth-Kalinowska, Izabela
Data:2019
Typ:artykuł
Agresja wśród uczniów edukacji wczesnoszkolnej w opinii nauczycieli i rodziców – problem czy syndrom czasu?
Twórca:Grabowska, Tatiana
Data:2019
Typ:artykuł
Two perspectives on modern art education – between marginalization and globalization
Twórca:Kowalewski, Michał
Data:2019
Typ:artykuł
Współpraca nauczycieli z rodzicami – perspektywa nauczycieli (raport z badań przeprowadzonych wśród nauczycieli klas gimnazjalnych)
Twórca:Dusza, Bożena
Data:2018
Typ:artykuł
On the need of change in thinking about school and its causative power
Twórca:Kocór, Maria
Data:2019
Typ:artykuł
Evaluation of the education-related achievements of primary school pupils – between supporting and exclusion
Twórca:Kowalewski, Michał
Data:2019
Typ:artykuł
Satysfakcja ze współdziałania szkoły podstawowej z rodziną ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w kształceniu inkluzyjnym
Twórca:Klimas, Katarzyna
Data:2022
Typ:artykuł
Współtwórca:Karcz-Taranowicz, Eugenia
Autorytet i osobowość nauczyciela
Twórca:Geneja-Kużawa, Sylwia
Data:2024
Typ:artykuł