- Platforma Google AdWords współczesnym narzędziem promocji przedsiębiorstw
Szczegóły obiektu: Platforma Google AdWords współczesnym narzędziem promocji przedsiębiorstw
PDF
Struktura
Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej. Zarządzanie=Research Reviews of Czestochowa University of Technology. Management.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: ; oai:www.sbc.org.pl:329807
- Język:
- Lokalizacja oryginału:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2018-12-10
- Data ostatniej modyfikacji: 2020-01-27
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 100
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
The use of management dashboard in monitoring the efficiency of the internet advertising campaigns illustrated on the example of Google Analytics
Twórca:Strzelecki, Artur; Furmankiewicz, Małgorzata; Ziuziański, Piotr
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Pańkowska, Małgorzata. Red.
Masowe dobra luksusowe - kreowanie wizerunkumarki za pomocą narzędzi marketingu online
Twórca:Wajnbrener, Sylwia
Data:2021
Typ:artykuł
Współtwórca:Dziembała, Małgorzata. Red.
Wykorzystanie koncepcji marketingu treści w polskich przedsiębiorstwach – wyniki badań
Twórca:Sitarski, Kamil; Ścibisz, Marcin; Pięta, Sylwester
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Olszak, Celina M. Red.
Wykorzystanie internetowych źródeł informacji w decyzjach nabywczych konsumentów
Twórca:Kos-Łabędowicz, Joanna
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Kos, Barbara. Red.
Marketing automation – technologia doskonaląca pracę działu marketingu w przedsiębiorstwie
Twórca:Bajdak, Andrzej
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Mitręga, Maciej. Red.; Bajdak, Andrzej. Red.
Internet w działalności polskich przedsiębiorstw
Twórca:Talar, Sylwia; Kos-Łabędowicz, Joanna
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Sporek, Tadeusz (1952- ). Red.; Talar, Sylwia. Red.
Zastosowanie Internetu w marketingu jako przykład wykorzystania zasobów sieci w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Twórca:Szczepańska, Katarzyna
Data:2000
Typ:artykuł
The human factor in digital marketing: not all so digital
Twórca:Toulis, Ioannis
Data:2022
Typ:artykuł
Współtwórca:Dziembała, Małgorzata. Red.