- Warunki życia z perspektywy osób studiujących w Katowicach w odniesieniu do wybranych polskich miast wojewódzkich cieszących się największą popularnością wśród studentów
Publikacja planowana: Warunki życia z perspektywy osób studiujących w Katowicach w odniesieniu do wybranych polskich miast wojewódzkich cieszących się największą popularnością wśród studentów
Struktura
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Współtwórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Powiązania: ;
- Język:
- Zakres:
- Lokalizacja oryginału:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Zobacz także
Potencjał akademicki jako element wizerunku Katowic na tle wybranych miast wojewódzkich
Twórca:Makowiec, Bartosz
Data:2018
Typ:artykuł
Współtwórca:Walotek-Ściańska, Katarzyna
Muzyczne public relations jako efektywne narzędzie promocji miast w Polsce
Twórca:Chlebowski, Bartosz
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.
Koncepcje smart city w wybranych miastach Zagłębia Ruhry
Twórca:Widuch, Adrian
Data:2022
Typ:artykuł
Współtwórca:Dziembała, Małgorzata. Red.
Użytkownicy miasta wobec smart city - studium prospektywne
Twórca:Kuźnik, Florian; Baron, Marcin
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Drobniak, Adam. Red.
Wykorzystanie public relations w kreowaniu kapitału symbolicznego miasta
Twórca:Koszembar-Wiklik, Małgorzata
Data:2015
Typ:artykuł
Współtwórca:Macełko, Marta
Ochrona prawa do wizerunku
Twórca:Ślęzak, Piotr
Data:2009
Typ:monografia
Tworzenie pozytywnego wizerunku miejsca będącego elementem strategii marketingowej miasta – na przykładzie Tomaszowa Mazowieckiego
Twórca:Gosik, Blanka
Data:2018
Typ:artykuł
Współtwórca:Żelazna-Jochim, Dorota
From smart cities to smart regions as a solution to improve the sustainability of urban communities
Twórca:Ikouta Mazza, Patricia; Mavri, Maria
Data:2019
Typ:czasopismo
Współtwórca:Sojka, Elżbieta. Red.