- Ochrona prawa do wizerunku
Szczegóły obiektu: Ochrona prawa do wizerunku
PDF
Opis
- Tytuł:
- Autor:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ;
- Hasło przedmiotowe:
- Opis:
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:18311
- Język:
- Lokalizacja oryginału:
- Digitalizacja:
- Publikacja:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2010-05-13
- Data ostatniej modyfikacji: 2017-11-22
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 10175
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Czy można mówić o dobrach osobistych nasciturusa – analiza w świetle prawa polskiego
Twórca:Sobas, Magdalena
Data:2023
Typ:artykuł
The influence of brand awareness and brand imageon brand equity – an empirical study of logisticsservice providers
Twórca:Świtała, Marcin; Reformat, Beata; Gamrot, Wojciech; Bilińska-Reformat, Katarzyna
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Wizerunek prywatnego przedsiębiorcy w okresie kryzysu ekonomicznego
Twórca:Gołata, Krzysztof
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.
Wizerunek krajów Afryki Subsaharyjskiej w prasie polskiej
Twórca:Andrzejczak, Katarzyna
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.
Masowe dobra luksusowe - kreowanie wizerunkumarki za pomocą narzędzi marketingu online
Twórca:Wajnbrener, Sylwia
Data:2021
Typ:artykuł
Współtwórca:Dziembała, Małgorzata. Red.
Galanteria w wizerunku współczesnego menedżera
Twórca:Kamińska-Radomska, Irena
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.
Muzyczne public relations jako efektywne narzędzie promocji miast w Polsce
Twórca:Chlebowski, Bartosz
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.
Wpływ visual merchandisingu na decyzje zakupowe klientów
Twórca:Gajewska, Paulina
Data:2016
Typ:artykuł
Współtwórca:Piskrzyńska, Katarzyna