- Difficulties and barriers for the implementing of marketing model in Wroclaw University of Science and Technology
Szczegóły obiektu: Difficulties and barriers for the implementing of marketing model in Wroclaw University of Science and Technology
PDF
Struktura
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Współtwórca: ;
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:323836
- Powiązania: ;
- Język:
- Zakres:
- Lokalizacja oryginału:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2018-09-03
- Data ostatniej modyfikacji: 2020-08-28
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 77
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
The middle eastern market of cosmetics and toiletries: characteristics underlying demand and potential for growth
Twórca:Chęś, Agnieszka
Data:2016
Typ:czasopismo
Z tamtych lat... Wspomnienia absolwentów Wydziału Architektury Politechniki Wrocławskiej 1947-1952
Twórca:Alexewicz, Gerard (1923-2005)
Data:1989
Typ:druk okolicznościowy
Współtwórca:Zipser, Tadeusz (1930- ). Il.
A Literature Overview of the Selected Marketing Strategies in Contemporary Business
Twórca:Łukasik Katarzyna; Iżyńska Małgorzata
Data:2018
Typ:artykuł
Sustainability marketing mix przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym
Twórca:Trojanowski, Tomasz
Data:2015
Typ:artykuł
Zielone miejsca pracy – diagnoza sytuacji studentów i absolwentów Politechniki Wrocławskiej
Twórca:Sulich, Adam
Data:2017
Typ:czasopismo
Współtwórca:Niestrój, Krzysztof. Red.
Wykorzystanie koncepcji marketingu treści w polskich przedsiębiorstwach – wyniki badań
Twórca:Sitarski, Kamil; Ścibisz, Marcin; Pięta, Sylwester
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Olszak, Celina M. Red.
Wpływ marketing automation na lepsze wyniki osiągane w marketingu
Twórca:Golik-Górecka, Grażyna
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Mitręga, Maciej. Red.; Bajdak, Andrzej. Red.
Marketing automation – technologia doskonaląca pracę działu marketingu w przedsiębiorstwie
Twórca:Bajdak, Andrzej
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Mitręga, Maciej. Red.; Bajdak, Andrzej. Red.