- Współczesny uczeń jako Homo mediens – edukacyjne implikacje
Szczegóły obiektu: Współczesny uczeń jako Homo mediens – edukacyjne implikacje
PDF
Struktura
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Autor:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:296860
- Powiązania: ;
- Język:
- Zakres:
- Lokalizacja oryginału:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2017-12-11
- Data ostatniej modyfikacji: 2017-12-11
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 387
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Sieciowa sfera publiczna a media społecznościowe
Twórca:Brol, Marcin; Czetwertyński, Sławomir
Data:2015
Typ:czasopismo
Współtwórca:Wolska, Grażyna. Red.; Pancer-Cybulska, Ewa. Red.
Wykorzystanie mediów społecznościowych w CSR
Twórca:Leoński, Wojciech
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Buk, Halina. Red.; Łada, Monika. Red.
New faces of a contemporary student – digital e-migrant
Twórca:Morbitzer, Janusz
Data:2019
Typ:artykuł
Analiza wpisów na portalu Twitter z wykorzystaniem narzędzi big data zawartych w pakiecie R
Twórca:Kisiołek, Arkadiusz
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Olszak, Celina M. Red.; Ostoj, Izabela. Red.
S[Taged] Body. Wprowadzenie do pracy z mediami digitalnymi
Twórca:Janicki, Paweł
Data:2013
Typ:dokument elektroniczny
Aktywność uczestników wydarzeń kulturalnych w mediach społecznościowych
Twórca:Piotrowski, Paweł
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Pabian, Barbara. Red.; Bilińska-Reformat, Katarzyna. Red.
Klasyczne dzieła sztuki nowych mediów
Data:2015
Typ:dokument elektroniczny
Współtwórca:Zawojski, Piotr (1963- ). Red.
Aktywność wykazywana w sieci przez śląskich studentów niezagrożonych i zagrożonych uzależnieniem od Internetu – analiza statystyczna
Twórca:Warzecha, Katarzyna
Data:2015
Typ:czasopismo
Współtwórca:Barczak, Andrzej Stanisław (1939- ). Red.; Warzecha, Katarzyna. Red.