- Information and communication technologies as a source of marketing innovations in retail – trends
Szczegóły obiektu: Information and communication technologies as a source of marketing innovations in retail – trends
PDF
Struktura
Journal of Economics and Management.
Opis
- Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Temat i słowa kluczowe: ;
- Hasło przedmiotowe:
- Opis: ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:272239
- Język:
- Publikacja:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2017-06-02
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-05-25
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 65
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Znaczenie personalizacji klientów w zwiększaniu przewagi konkurencyjnej na rynku przedsiębiorstw produkcyjnych
Twórca:Charciarek Kamila
Data:2020
Typ:artykuł
Technologie informacyjne i komunikacyjne istotnym elementem przepływu informacji w innowacyjnej działalności podmiotów leczniczych
Twórca:Strzelecka Agnieszka
Data:2015
Typ:artykuł
Nowe metody HRM w ocenie potencjalnych pracowników przedsiębiorstw
Twórca:Machuga, Roman
Data:2020
Typ:artykuł
Role of individual customers in development of banking products in the context of open innovation concept and demand approach to innovations
Twórca:Kieżel, Małgorzata
Data:2015
Typ:artykuł
Cooperation between suppliers and retail chainsin developing systemic products
Twórca:Bilińska-Reformat, Katarzyna
Data:2016
Typ:czasopismo
Factors Influence Impulsive Buying Behavior
Twórca:Gantulga, Urandelger
Data:2023
Typ:artykuł
Współtwórca:Dashrentsen, Dalaitseren
The creative manager in the cultural during the COVID-19 pandemic
Twórca:Reformat, Beata
Data:2023
Typ:artykuł
Impact of the coronavirus pandemic on the change in behavior of polish consumers
Twórca:Reformat, Beata
Data:2020
Typ:artykuł