- Wykorzystanie Strategicznej Karty Wyników dla poprawy jakości usług hotelarskich
Szczegóły obiektu: Wykorzystanie Strategicznej Karty Wyników dla poprawy jakości usług hotelarskich
PDF
Struktura
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu.
Opis
- Tytuł:
- Autor:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ;
- Opis:
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:2648
- Powiązania: ; ; ;
- Język:
- Lokalizacja oryginału:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2007-03-06
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-01-02
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 437
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Monitorowanie procesów logistycznych szpitala w procesie doskonalenia jakościusług medycznych
Twórca:Detyna, Beata
Data:2015
Typ:czasopismo
Współtwórca:Szołtysek, Jacek. Red.; Twaróg, Sebastian. Red.
Analiza wymagań konsumentów dotyczących jakości usług świadczonych przez medyczne laboratoria diagnostyczne
Twórca:Wierzowiecka, Anna
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Świerczek, Artur. Red.; Rudny, Włodzimierz. Red.
Jakość usług w sieciach firm hotelarskich
Twórca:Juraszek, Marian
Data:2004
Typ:artykuł
Organizacja produktu w przedsiębiorstwie sektora hotelarstwa
Twórca:Górka-Chowaniec, Agnieszka
Data:2015
Typ:artykuł
Strategiczna Karta Wyników jako narzędzie wspomagające rozwój orientacji marketingowej firm
Twórca:Jabłoński, Marek Marian
Data:2003
Typ:artykuł
Kategoryzacja i rekomendacja polskich hoteli jako źródło oceny jakości oferowanych usług
Twórca:Borkowski, Stanisław; Wszendybył, Ewa
Data:2005
Typ:artykuł
Ocena szans rozwojowych firm na globalnym rynku a zarządzanie wiedzą
Twórca:Chodyński, Andrzej
Data:2005
Typ:artykuł
Satysfakcja klienta a jakość
Twórca:Juraszek, Marian
Data:2005
Typ:artykuł