- Wykorzystanie Strategicznej Karty Wyników dla poprawy jakości usług hotelarskich
Details zum Objekt: Wykorzystanie Strategicznej Karty Wyników dla poprawy jakości usług hotelarskich
PDF
Struktur
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu.
Beschreibung
- Titel:
- Verfasser:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ; ;
- Beschreibung:
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:2648
- Verbindungen: ; ; ;
- Sprache:
- Besitzen:
- Rechte:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2007-03-06
- Zuletzt geändert am: 2023-01-02
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 437
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Monitorowanie procesów logistycznych szpitala w procesie doskonalenia jakościusług medycznych
Ersteller:Detyna, Beata
Datum:2015
Typ:czasopismo
Beitragende:Szołtysek, Jacek. Red.; Twaróg, Sebastian. Red.
Analiza wymagań konsumentów dotyczących jakości usług świadczonych przez medyczne laboratoria diagnostyczne
Ersteller:Wierzowiecka, Anna
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Świerczek, Artur. Red.; Rudny, Włodzimierz. Red.
Jakość usług w sieciach firm hotelarskich
Ersteller:Juraszek, Marian
Datum:2004
Typ:artykuł
Organizacja produktu w przedsiębiorstwie sektora hotelarstwa
Ersteller:Górka-Chowaniec, Agnieszka
Datum:2015
Typ:artykuł
Strategiczna Karta Wyników jako narzędzie wspomagające rozwój orientacji marketingowej firm
Ersteller:Jabłoński, Marek Marian
Datum:2003
Typ:artykuł
Kategoryzacja i rekomendacja polskich hoteli jako źródło oceny jakości oferowanych usług
Ersteller:Borkowski, Stanisław; Wszendybył, Ewa
Datum:2005
Typ:artykuł
Ocena szans rozwojowych firm na globalnym rynku a zarządzanie wiedzą
Ersteller:Chodyński, Andrzej
Datum:2005
Typ:artykuł
Satysfakcja klienta a jakość
Ersteller:Juraszek, Marian
Datum:2005
Typ:artykuł