- Codzienne wsparcie ucznia niepełnosprawnego w klasie integracyjnej
Szczegóły obiektu: Codzienne wsparcie ucznia niepełnosprawnego w klasie integracyjnej
PDF
Struktura
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Opis
- Tytuł:
- Autor:
- Temat i słowa kluczowe: ; ;
- Opis:
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:22120
- Powiązania: ;
- Lokalizacja oryginału:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2011-01-24
- Data ostatniej modyfikacji: 2017-12-02
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 4046
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Systemy i rodzaje wsparcia społeczengo rodziny z dzieckiem autystycznym
Twórca:Szafrańska, Anida
Data:2015
Typ:artykuł
Wspieranie dziecka w osiąganiu dojrzałości szkolnej
Twórca:Krzywoń, Danuta
Data:2008
Typ:artykuł
Kompetencje społeczne i lęk w relacjach interpersonalnych
Twórca:Kornaszewska-Polak, Monika
Data:2014
Typ:artykuł
Jakość życia oraz formy wsparcia społecznego pracujących osób niepełnosprawnych na Lubelszczyźnie
Twórca:Maciejewska, Renata
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Rączaszek, Andrzej. Red.; Koczur, Wiesław. Red.
Wsparcie społeczne a zaradność człowieka w sytuacji bezrobocia
Twórca:Ślebarska, Katarzyna
Data:2008
Typ:rozprawa doktorska
Współtwórca:Popiołek, Katarzyna. Promotor
Znaczenie postrzegania organizacji przez pracownika we współczesnych naukach o zarządzaniu
Twórca:Gojny-Zbierowska, Milena
Data:2016
Typ:czasopismo
Doświadczanie wsparcia społecznego przez rodziny z dzieckiem autystycznym
Twórca:Szafrańska, Anida
Data:2007
Typ:rozprawa doktorska
Współtwórca:Nowak, Anna (pedagogika). Promotor
Specification of functioning in a close interpersonal relationship of women with the tendency of depression. Education in identifying the depressive tendency
Twórca:Mateja, Agnieszka
Data:2018
Typ:artykuł