- Codzienne wsparcie ucznia niepełnosprawnego w klasie integracyjnej
Details zum Objekt: Codzienne wsparcie ucznia niepełnosprawnego w klasie integracyjnej
PDF
Struktur
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Beschreibung
- Titel:
- Verfasser:
- Thema und Schlagwörter: ; ;
- Beschreibung:
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:22120
- Verbindungen: ;
- Besitzen:
- Rechte:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2011-01-24
- Zuletzt geändert am: 2017-12-02
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 4046
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Systemy i rodzaje wsparcia społeczengo rodziny z dzieckiem autystycznym
Ersteller:Szafrańska, Anida
Datum:2015
Typ:artykuł
Wspieranie dziecka w osiąganiu dojrzałości szkolnej
Ersteller:Krzywoń, Danuta
Datum:2008
Typ:artykuł
Kompetencje społeczne i lęk w relacjach interpersonalnych
Ersteller:Kornaszewska-Polak, Monika
Datum:2014
Typ:artykuł
Jakość życia oraz formy wsparcia społecznego pracujących osób niepełnosprawnych na Lubelszczyźnie
Ersteller:Maciejewska, Renata
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Rączaszek, Andrzej. Red.; Koczur, Wiesław. Red.
Wsparcie społeczne a zaradność człowieka w sytuacji bezrobocia
Ersteller:Ślebarska, Katarzyna
Datum:2008
Typ:rozprawa doktorska
Beitragende:Popiołek, Katarzyna. Promotor
Znaczenie postrzegania organizacji przez pracownika we współczesnych naukach o zarządzaniu
Ersteller:Gojny-Zbierowska, Milena
Datum:2016
Typ:czasopismo
Doświadczanie wsparcia społecznego przez rodziny z dzieckiem autystycznym
Ersteller:Szafrańska, Anida
Datum:2007
Typ:rozprawa doktorska
Beitragende:Nowak, Anna (pedagogika). Promotor
Specification of functioning in a close interpersonal relationship of women with the tendency of depression. Education in identifying the depressive tendency
Ersteller:Mateja, Agnieszka
Datum:2018
Typ:artykuł