- Wpływ marketingu sensorycznego na lojalność oraz decyzje zakupowe klientów
Details zum Objekt: Wpływ marketingu sensorycznego na lojalność oraz decyzje zakupowe klientów
Struktur
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Beschreibung
- Titel:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Verfasser:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:666233
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Bereich:
- Besitzen:
- Rechte:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Siehe auch
Implementacja marketingu sensorycznego w sektorze usług
Ersteller:Włodarczyk Roksana
Datum:2018
Typ:artykuł
Marketing dotyku w działalności nowoczesnych przedsiębiorstw hotelarsko-gastronomicznych
Ersteller:Pabian, Arnold; Pabian, Barbara
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Pabian, Barbara. Red.; Bilińska-Reformat, Katarzyna. Red.
Loyalty and workaholism in the methods of human capital evaluation (in) an organization– a comparative study
Ersteller:Lipka, Anna; Waszczak, Stanisław; Winnicka‐Wejs, Alicja
Datum:2014
Typ:artykuł
Customer Engagement jako innowacja w sferze marketingu - perspektywa zarządcza
Ersteller:Żyminkowska, Katarzyna
Datum:2015
Typ:czasopismo
Innovation and trends in olfactory marketing: A review of the literature
Ersteller:Chatterjee, Shuvam; Bryła, Paweł
Datum:2022
Typ:czasopismo
Beitragende:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Churn Risk Identification as an Important Aspect of Marketing Controlling – the Case of a German Start-Up Company
Ersteller:Prończuk, Anna
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Zarządzanie publiczne. Perspektywa teorii i praktyki
Datum:2023
Typ:monografia
Beitragende:Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Ćwiklicki, Marek. Red.
International expansion of brands by realization of co-branding strategy
Ersteller:Grębosz, Magdalena; Otto, Jacek
Datum:2013
Typ:artykuł