- Percepcja przedsiębiorstwa społecznego na tle cech liderów społecznych
Details zum Objekt: Percepcja przedsiębiorstwa społecznego na tle cech liderów społecznych
Struktur
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Beschreibung
- Titel:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Verfasser:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ; ; ; ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:666193
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Bereich:
- Besitzen:
- Rechte:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Siehe auch
Social enterprises in the context of public management
Ersteller:Włóka, Marta
Datum:2020
Typ:artykuł
Wybrane problemy zarządzania ryzykiem w działalności przedsiębiorstw społecznych
Ersteller:Cziura, Piotr; Tworek Piotr
Datum:2017
Typ:artykuł
Innowacyjność w przedsiębiorczości społecznej a ustawowy zakres filantropii i dobroczynności
Ersteller:Kurleto, Małgorzata
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Bieniok, Henryk. Red.
Kulturowe uwarunkowania zarządzania przedsiębiorstwem społecznym
Ersteller:Wronka-Pośpiech, Martyna
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Olszak, Celina M. Red.; Ostoj, Izabela. Red.
Racjonalność a ekonomia społeczna
Ersteller:Rogowska, Beata
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Zagóra-Jonszta, Urszula (1950- ). Red.; Pęciak, Renata. Red.
CRS - koncepcja odpowiedzialnego biznesu w świetle zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie
Ersteller:Klimczok, Monika; Tomczyk, Anna
Datum:2013
Typ:artykuł
Beitragende:Smolarek, Małgorzata. Red.
Współczesne problemy ekonomiczne. Wybrane zagadnienia teoretyczne a praktyka gospodarcza
Datum:2013
Typ:czasopismo
Beitragende:Zagóra-Jonszta, Urszula (1950- ). Red.; Nagel, Katarzyna. Red.
Kapitał społeczny w zarządzaniu wizerunkiem przedsiębiorstwa na przykładzie małych i średnich przedsiębiorstw (MSP) w Wielkopolsce
Ersteller:Przybysz, Jerzy
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.