- Dominant business-to-customer relationships in the era of COVID-19 pandemic
Details zum Objekt: Dominant business-to-customer relationships in the era of COVID-19 pandemic
PDF
Struktur
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Beschreibung
- Titel:
- Wariant tytułu:
- Verfasser:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:539963
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Bereich:
- Besitzen:
- Rechte:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2021-12-07
- Zuletzt geändert am: 2021-12-07
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 74
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Wpływ wdrożenia ERP na poziom dojrzałości kosztowej organizacji
Ersteller:Stronczek Anna
Datum:2018
Typ:artykuł
Implementation of Good Practices within CSR as a Manifestation of Responsible Business Management
Ersteller:Kuraś, Małgorzata
Datum:2019
Typ:artykuł
Zwinne zarządzanie w jednostkach administracji publicznej
Ersteller:Stolarska Elżbieta
Datum:2019
Typ:artykuł
Impact of the coronavirus pandemic on the change in behavior of polish consumers
Ersteller:Reformat, Beata
Datum:2020
Typ:artykuł
Realizacja zasady równości wobec prawa w postępowaniu administracyjnym
Ersteller:Rzepka, Michał
Datum:2019
Typ:artykuł
Aktualne trendy CSR w Hiszpanii i w Polsce. Studium przypadku: La Caixa i PKN Orlen
Ersteller:Dziwiński, Piotr
Datum:2015
Typ:artykuł
Beitragende:Barcik, Agnieszka; Sánchez-Hernández, Isabel; Gallardo-Vázquez, Dolores
Wpływ wybranych czynników ekonomicznych, demograficznych i społeczno-kulturowych na zachowania żywieniowe konsumentów– przegląd literatury
Ersteller:Hanus, Gabriela
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Malinowska, Mirosława. Red.
Management of human capital diversity in socially responsible companies
Ersteller:Rutkowska, Izabela
Datum:2020
Typ:artykuł