- Dominant business-to-customer relationships in the era of COVID-19 pandemic
Object's details: Dominant business-to-customer relationships in the era of COVID-19 pandemic
PDF
Structure
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Description
- Title:
- Wariant tytułu:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:539963
- Relation: ;
- Language:
- Coverage:
- Oryginal in:
- Rights:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2021-12-07
- Last modification date: 2021-12-07
- Content object's number of views: 74
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Wpływ wdrożenia ERP na poziom dojrzałości kosztowej organizacji
Creator:Stronczek Anna
Date:2018
Type:artykuł
Implementation of Good Practices within CSR as a Manifestation of Responsible Business Management
Creator:Kuraś, Małgorzata
Date:2019
Type:artykuł
Zwinne zarządzanie w jednostkach administracji publicznej
Creator:Stolarska Elżbieta
Date:2019
Type:artykuł
Impact of the coronavirus pandemic on the change in behavior of polish consumers
Creator:Reformat, Beata
Date:2020
Type:artykuł
Realizacja zasady równości wobec prawa w postępowaniu administracyjnym
Creator:Rzepka, Michał
Date:2019
Type:artykuł
Aktualne trendy CSR w Hiszpanii i w Polsce. Studium przypadku: La Caixa i PKN Orlen
Creator:Dziwiński, Piotr
Date:2015
Type:artykuł
Contributor:Barcik, Agnieszka; Sánchez-Hernández, Isabel; Gallardo-Vázquez, Dolores
Wpływ wybranych czynników ekonomicznych, demograficznych i społeczno-kulturowych na zachowania żywieniowe konsumentów– przegląd literatury
Creator:Hanus, Gabriela
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Malinowska, Mirosława. Red.
Management of human capital diversity in socially responsible companies
Creator:Rutkowska, Izabela
Date:2020
Type:artykuł