- Dominant business-to-customer relationships in the era of COVID-19 pandemic
Szczegóły obiektu: Dominant business-to-customer relationships in the era of COVID-19 pandemic
PDF
Struktura
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Autor:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:539963
- Powiązania: ;
- Język:
- Zakres:
- Lokalizacja oryginału:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2021-12-07
- Data ostatniej modyfikacji: 2021-12-07
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 74
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Wpływ wdrożenia ERP na poziom dojrzałości kosztowej organizacji
Twórca:Stronczek Anna
Data:2018
Typ:artykuł
Implementation of Good Practices within CSR as a Manifestation of Responsible Business Management
Twórca:Kuraś, Małgorzata
Data:2019
Typ:artykuł
Zwinne zarządzanie w jednostkach administracji publicznej
Twórca:Stolarska Elżbieta
Data:2019
Typ:artykuł
Impact of the coronavirus pandemic on the change in behavior of polish consumers
Twórca:Reformat, Beata
Data:2020
Typ:artykuł
Realizacja zasady równości wobec prawa w postępowaniu administracyjnym
Twórca:Rzepka, Michał
Data:2019
Typ:artykuł
Aktualne trendy CSR w Hiszpanii i w Polsce. Studium przypadku: La Caixa i PKN Orlen
Twórca:Dziwiński, Piotr
Data:2015
Typ:artykuł
Współtwórca:Barcik, Agnieszka; Sánchez-Hernández, Isabel; Gallardo-Vázquez, Dolores
Wpływ wybranych czynników ekonomicznych, demograficznych i społeczno-kulturowych na zachowania żywieniowe konsumentów– przegląd literatury
Twórca:Hanus, Gabriela
Data:2017
Typ:czasopismo
Współtwórca:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Malinowska, Mirosława. Red.
Management of human capital diversity in socially responsible companies
Twórca:Rutkowska, Izabela
Data:2020
Typ:artykuł