- Evaluation of the education-related achievements of primary school pupils – between supporting and exclusion
Details zum Objekt: Evaluation of the education-related achievements of primary school pupils – between supporting and exclusion
PDF
Struktur
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Beschreibung
- Titel:
- Wariant tytułu:
- Verfasser:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:382553
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Bereich:
- Besitzen:
- Rechte:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2019-09-30
- Zuletzt geändert am: 2019-09-30
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 40
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
The perspective and conditions of pupil supportive assessment in theory and educational school practice
Ersteller:Kowalewski, Michał
Datum:2019
Typ:artykuł
Two perspectives on modern art education – between marginalization and globalization
Ersteller:Kowalewski, Michał
Datum:2019
Typ:artykuł
Ocenianie uczniów we współczesnej i przyszłej praktyce edukacyjnej szkoły - szanse, zagrożenia, perspektywy
Ersteller:Kowalewski, Michał
Datum:2016
Typ:artykuł
The authority of an early childhood education teacher in the perception of children and parents
Ersteller:Parczewska, Teresa
Datum:2019
Typ:artykuł
Znużenie w szkole. Na podstawie pomiarów aisthesiometrem sprężynowym. Przyczynek do doświadczalnej psychologii
Ersteller:Błażek, Bolesław (1872-1943)
Datum:1899
Typ:opracowanie naukowe
Relationship between individual and organizationallearning: Mediating role of team learning
Ersteller:Stelmaszczyk, Monika
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Ziemba, Ewa. Chief Editor
On the need of change in thinking about school and its causative power
Ersteller:Kocór, Maria
Datum:2019
Typ:artykuł
Samoocena i ocena wzajemna studentów – determinant podnoszenia jakości procesu i efektów uczenia się
Ersteller:Krajewska, Anna
Datum:2022
Typ:artykuł